A1. Realizarea caietului de sarcini conținând specificațiile tehnice necesare realizării întreținerii, modernizării și dezvoltării bazelor de practică ale universității. Va fi realizată analiza situației actuale și vor fi identificate lucrările de întreținere, modernizare și dezvoltare necesare asigurării unei formări practice de calitate superioară.

A2. Achiziționarea lucrărilor de întreținere, modernizare și dotare cu echipament și tehnologie digitală a celor 5 baze de practică. Pentru fiecare bază de practică se achiziționează echipament pentru transmiterea live a activităților practice demonstrative și pentru înregistrarea, analiza, prelucrarea și elaborarea materialelor didactice applicative în format digital. Pachetul de echipamente va conține câte camere video, stative/trepiede pentru camere video, calculatoare, microfoane, vizualizatoare – camere de documente, tablete wireless grafică interactivă, videoproiectoare 3D, display-ere interactive, etc.

A3. Monitorizarea lucrărilor de modernizare a bazelor de practică va contribui la asigurarea bunului ritm de desfășurare a activităților aferente.

A4. Vor fi realizate 5 pachete de materiale didactice în format digital adaptate formării online, hibrid și față în față. Acestea vor conține tutoriale video, proiecte de activități imersive în realitate virtuală, fișe de lucru, etc. Pentru fiecare pachet câte 1 expert va selecta conținuturi relevante pentru domeniul de formare al studenților și va realiza resurse digitale ce vor fi incluse în pachete. Pachetele de materiale didactice vor fi în format electronic și vor fi realizate folosindu-se echipamentele achiziționate.

A5. Distribuirea pe suport electronic a pachetelor de materiale didactice dezvoltate în proiect la 150 studenți ce au dificultăți în accesarea infrastructurii informatice, astfel încât să poată fi asigurat accesul la aceste resurse pentru cât mai mulți studenți.

A6. Organizarea a 5 seminarii la care vor participa 250 studenți. În cadrul seminariilor vor fi prezentate bazele modernizate și noile resurse. Este asigurată astfel familiarizarea studenților cu noile echipamente și cu potențialul de utilizare a acestora în activitățile practice.

A7. Organizarea a 5 workshop-uri cu 150 studenți pentru prezentarea modului de utilizare a noilor resurse în activitatea de cercetare aferentă lucrărilor de finalizare a studiilor universitare. Studenții vor avea astfel posibilitatea de a utiliza în realizarea lucrărilor de finalizare a studiilor abordări centrate pe utilizarea TIC în demersurile de cercetare.

A8. Studenții vor propune cel puțin 50 de tematici experimentale realizabile în bazele de practică modernizate.

A9. Competiție științifică studențească – activitatea presupune evaluarea de către o comisie a celor 50 de tematici propuse de către studenți și premierea celor mai inovative 5 dintre acestea.

A10. Promovarea proiectului.

A11. Managementul proiectului.